טיפים לנופש עם קרוואן

טיפים לנופש עם קרוואן

לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לתכנן את חופשתכם הבאה בקרוון.

תיק או מזוודה? כשיוצאים לנופש עם קרוואן נגרר מומלץ לארוז את בגדיכם וחפציכם בתיק אותו ניתן לקפל ולאחסן ולא במזוודה קשיחה אשר תגזול מקום רב. בקרוואן תאי אחסון פונקציונאליים, כך שתוכלו לסדר את חפציכם בנוחות בתוך הקרוואן. עם זאת, תמיד העדיפו לקחת את הציוד הדרוש ולא מעבר לכך, שכן בקרוואן מקומות אחסון, אך הם מוגבלים.

בחירת מקום לינת הלילה - בארץ חניוני קמפינג רבים ומגוונים. חלקם מציעים תשתיות שונות כמו מקלחות, מתקני BBQ וחיבורי חשמל ומים וחלקם מציעים רק מקום חניית לילה. לכן מומלץ בטרם יציאתכם לטיול לבדוק האם האתר בו אתם מתכוונים לחנות ללילה אכן נגיש לקרוואנים (הן מבחינת דרכי הגישה והן מבחינת תנאי המקום) ופתוח לקהל (ישנם אתרים אשר פתוחים רק באביב ובקיץ) ולוודא שהמקום תואם את צרכי חופשתכם.

האם יש להזמין קרוואן מראש? כן! ספונטניות תמיד מבורכת אך חשוב לזכור כי לרוב קרוואנים מוזמנים זמן רב מראש. לכן אנו ממליצים לכם להזמין את הקרוון כמה שיותר זמן מראש, כך תוכלו להיות רגועים כי הקרוואן המתאים ביותר לצרכיכם פנוי וכך תוכלו לתכנן את חופשתכם לפי רצונכם המלא.

אז מה צריך להביא?חברת קרוואנע מספקת לכם כלי מיטה בסיסים. אנו ממליצים להביא, פנסים, מצרכים להכנת ארוחות, כלי אוכל חד פעמיים, מגבונים לחים, מנגל+פחמים, פינג'אן, קפה, תה, סוכר, חלב, משחקים לילדים, סיר בישול, תרווד וכף בישול, כלי אמבטיה, חומר נגד יתושים, ציוד עזרה ראשונה, תאורת חוץ (רצוי עם כבל מאריך).

רוצים ליהנות בחופשה מפנקת בקראוון ?

פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם עם הצעה ייחודית

תוכן עניינים

מאמרים נוספים